Mikov vytváří na sociálních sítích komunity (nejen) pro chlapy
10. února 2017
Pro tradičního českého výrobce nožů Mikov jsou v komunikaci se zákazníky klíčové sociální sítě. Drtivá většina těch, kteří Mikov sledují, jsou muži ve věku od 25 do 45 let, ale mezi fanoušky se najdou i ženy a dívky.
„Jako každá moderní firma, i my věnujeme velkou pozornost komunikaci na Facebooku, ze kterého získáváme vynikající zpětnou vazbu k našim výrobkům. Ovšem sociální sítě pro nás nejsou zdaleka jenom Facebook," řekl obchodní ředitel firmy Petr Balej.
Stále rostoucí zájem a růst fanoušků vykazuje na obrazovou komunikaci zaměřený Instagram, kde Mikov dává každý den alespoň jednu fotografii některého z nožů.
„Instagram je také místem, kde občas uveřejníme fotografie některých studií nebo připravovaných modelů ještě před jejich oficiálním uvedením na trh, takže skuteční fanoušci značky vědí, že se vyplatí náš profil sledovat," prozradil Balej.
Vedle Facebooku a Instagramu Mikov udržuje aktivní i firemní Youtube kanál, LinkedIN, Tumblr a Twitterový účet. Prostřednictvím Twitteru firma upozorňuje nejen na své výrobky, ale vyjadřuje se i k aktuálním společenským, hospodářským a historickým událostem.
„I když je našim cílem samozřejmě především informovat o dění ve firmě, jsme rádi, že se nám kolem našich sociálních sítí podařilo vytvořit živou „chlapskou" komunitu, kam se zároveň nemusí bát vstoupit žádná žena," uzavřel Balej.
Základní sociální sítě Mikova najdete zde: