Nůž je nejužitečnějším reklamním předmětem
5. června 2019
Asi každý z nás už někdy odešel z obchodního jednání nebo z návštěvy firmy obtěžkán řadou letáků, katalogů a propagačních předmětů. Málokdy je však mezi nimi kvalitní nůž. Myslíme si, že je to škoda.
V roce 2016 jsme proto udělali průzkum, ve kterém jsme v nákupních centrech v Praze a Brně oslovili celkem 2090 lidí (1060 mužů a 1030 žen). Požádali jsme je, aby ze čtyř reklamních předmětů vybrali ten, který považují za nejužitečnější. Zvolit si mohli mezi tužkou, diářem, tričkem a nožem.
Výsledek nás potěšil, protože jak u mužů tak u žen zvítězil nůž. Mezi muži ho na první místo zařadilo 370 dotazovaných, u žen to bylo 310. Na druhé místo pak ženy zařadily diář, zatímco muži tužku. Tužka u mužů vysoce překonala tričko, kdežto u žen tričko jen lehce zaostalo za diářem.
Pokud jde o naši praxi, nejčastěji vyráběným reklamním nožem z produkce Mikova je Rybička, na jejíž čepel si zákazníci nechávají vygravírovat své logo. Jejím doplňkem také bývá kovová luxusní krabička, rovněž s logem firmy.
Ale samozřejmě, nezůstává jen u Rybičky. Jako reklamní nože jsou využívány i zavírací Stovky nebo Praktiky, luxusními firemními pozornostmi pak bývají nože Predator, Jaguar nebo Pocket.
Reklamním nožem se však může stát úplně každý nůž, který je v naší nabídce. Záleží jen na kreativitě těch, kteří ho chtějí jako pozornost věnovat. Naši pracovníci pomohou najít a vytvořit to nejlepší možné řešení pro tvar, velikost a umístění loga firmy nebo zvoleného nápisu.